Начало > Киев 2017 > Първа репетиция – коментари на живо (ЧАСТ 1)

Първа репетиция – коментари на живо (ЧАСТ 1)

Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0

Днес ще се състоят първите репетиции от полуфиналите на Евровизия 2017. Тъй като достъпът до залата за журналисти е ограничен, ще коментираме всяко представяне, за да може нашите читатели да добият по-ясна представа за случващото се.

ШВЕЦИЯ

Робин отново излиза от бекстейджа, а сценографията е идентична с тази от Мелодифестивален. Сцената изглежда невероятно в поставените графики в лилаво, розово и синьо. На екран изглежда достатъчно голяма, за да задоволи желанието на всеки един истински фен.

Шведът изглежда малко притеснен и скован, но въпреки това сме оптимисти, че когато почувства духа на това издание, всичко ще изглежда прекрасно. И все пак нека не забравяме, че това са първите репетиции и почти всички изпълнители пазят силите си!

ГРУЗИЯ

Тамара е сама на сцената, но за разлика от изпълнението от Националния финал в Грузия, не е на платформа. Графиките са решени предимно в червено, а в последствие придобиват и бели отблясъци. Тако, както Робин, изглежда малко скована на сцената, имаше и минимални неточности във вокално отношение, което отдаваме на притеснението от първото живо изпълнение в Киев.

АЛБАНИЯ

Албания запазва високото си ниво от партитата преди Евровизия. Линдита пее уверено и е безкомпромисна във високия тон. Графиките наподобяват тези от клипа, а зад нея има 4 беквокалисти. Интересен факт за албанското участие тази година е, че не преобладават златистите тонове, както в предходните години. За съжаление, обаче, както Тамара от Грузия, така и Линдита, не се открояват с нещо повече над другите. Линдита ще разчита изцяло на мощния си глас.

АВСТРАЛИЯ

Ако не сте запомнили лицето на Изая, то в неговото представяне ще имате възможността да го направите за доста дълго време. Той е навсякъде! Цялата сцена е пренаситена от негови графични изображения, цветовете са приятни, но просто е пренаситено всичко. Изая е на платформа посредата на сцената, която в последствие започва да се върти.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.